Deneyim Tasarımı

Müşterilerimizin iş süreçlerindeki acı ve tatlı noktaları belirleyip uçtan uca danışmanlık hizmeti veriyoruz.

Müşteri deneyimi stratejilerinin oluşturulmasından aksiyonların planlanması ve hayata geçirilmesine kadar tüm müşteri yolculuğu süreçlerinde size destek oluyoruz.

20 yılı aşkın tecrübemizle müşteri temas noktalarındaki deneyimi yeniden tasarlıyor ve iyileştiriyoruz. Deneyim tasarımının ilk aşamasında, markanızın müşteri deneyimi konusundaki farkındalığını ve olgunluk seviyesini tespit ediyoruz. Sonrasında markanıza ve stratejilerinize uyumlu şekilde, tüm kanallarda eşsiz bir deneyim yaratmak için ihtiyacınız olan aksiyonları sizinle birlikte planlıyoruz. Bu aksiyonların müşteri memnuniyeti, sadakat gibi performans göstergelerine olan etkilerini saptıyor, çalışmanın ekonomik değerini ortaya koyuyoruz. Böylece müşteri deneyiminin şirket kültürünüzün bir parçası haline gelmesini sağlıyoruz.

Detaylı bilgi için musterimetre.com.tr ‘yi ziyaret edebilirsiniz.

ÜRÜN ÖZELLİKLERİ

Sürdürülebilir Olumlu Müşteri Deneyimi Yaratmanızı Sağlıyoruz

Görünmeyeni Ortaya Çıkartıyor ve İyileştiriyoruz

Müşterinizin Sesi ve Müşterinizin Gelecek Beklentilerini Tüm Ayrıntılarıyla Sizlere Sunuyoruz

Eşsiz Müşteri Deneyiminin Tüm İpuçlarını Veriyoruz

Rekabette Fark Yaratıp Öncü Olacağınız Tüm Girdileri Ortaya Koyuyoruz

Diğer Servisler

Araştırma Yönetimi

Kalite Yönetimi

Hizmetimiz için
bizimle iletişime geçin.

    Hizmetimiz için
    bizimle iletişime geçin.