Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

​​​​​Basın Bültenleri

Turkcell Global Bilgi’ye Bilişim 500’den bir birincilik daha

20.07.2017

Turkcell Global Bilgi, BTHaber Gazetesi adına M2S Araştırma ve Pazarlama Hizmetleri tarafından yapılan Türkiye’nin önde gelen 500 Bilişim Şirketi Araştırması’na göre “Çağrı Merkezi Hizmeti” kategorisinde satış gelirlerine göre birinci oldu.

Turkcell Global Bilgi Tofaş’ın Müşteri İlgi Merkezi’nde çözüm ortağı oldu

10.07.2017

Turkcell Global Bilgi, Tofaş’ın yeni ‘Müşteri İlgi Merkezi’nde, Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Lancia, Otoeksper ve Opar müşterilerine hizmet vermeye başladı.

Turkcell Global Bilgi 2017’nin en iyi işvereni seçildi

22.06.2017

Turkcell Global Bilgi, Great Place to Work Enstitüsü’nün Türkiye’de bu sene 5.’sini açıkladığı Türkiye'nin En İyi İşverenler araştırmasında“2017’nin en iyi işvereni” seçildi

Turkcell Global Bilgi Contact Center World’den 3 ödülle döndü

22.06.2017

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un Londra’da gerçekleştirdiği EMEA (Avrupa- Orta Doğu ve Afrika) bölge finallerinde, Ukrayna’daki projeleriyle “En İyi Satış Kampanyası” ve “En İyi Self Servis Teknoloji Kullanımı” kategorilerinde birinci olurken, Avrupa’nın açık ara bir numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt’a sunduğu dış kaynak çağrı merkezi hizmetiyle de “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı’’ kategorisinde ikincil ...

“Kankalar Dünyası” dünyanın en iyisi

18.11.2016

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld”un “2016 Top Ranking Performers” ödüllerinde “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde dünya birincisi oldu. Aldığı bu dünya birinciliğiyle Turkcell Global Bilgi, geçtiğimiz sekiz sene boyunca aynı organizasyonun farklı kategorilerinden toplam 9 önemli dünya birinciliği elde etmiş oldu.

Turkcell Global Bilgi’ye EMEA’dan bir birincilik daha

09.06.2016

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un Londra’da gerçekleştirdiği EMEA (Avrupa- Orta Doğu ve Afrika) bölge finallerinde “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde birinci oldu.

Turkcell Global Bilgi Odeabank’a hizmet veriyor

24.11.2015

Turkcell Global Bilgi, Odeabank müşterilerine ödeme hatırlatma aramaları hizmeti vermeye başladı.

Turkcell Global Bilgi’ye Amerika’dan iki dünya birinciliği

06.11.2015

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld”un “2015 Top Ranking Performers” ödüllerinde kendi kaynaklarıyla geliştirdiği “Uçtan Uca Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi” ile “En İyi Self Servis”, evden çalışma modeliyle de “En İyi Home Agent Yönetimi” kategorilerinde dünya birinciliklerinin sahibi oldu. Aldığı bu iki dünya birinciliğiyle Turkcell Global Bilgi, geçtiğimiz yedi sene boyunca aynı organizasyonun farklı kategorilerinden t ...

Turkcell Global Bilgi Akbank' a Hizmet Veriyor

03.08.2015

Turkcell Global Bilgi, Akbank müşterilerine çağrı merkezi hizmeti vermeye başladı.

Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi hizmet ağına Akbank’ı da ekleyerek finans sektöründe büyümeye devam ediyor. Turkcell Global Bilgi, Akbank müşterileri için inbound (gelen çağrı) çağrı merkezi hizmetleri verecek.

Turkcell Global Bilgi ContactCenterWorld.com’dan iki birincilikle döndü

12.06.2015

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un Londra’da gerçekleştirdiği EMEA (Avrupa- Orta Doğu ve Afrika) bölge finallerinde “En İyi Self Servis” ve “En İyi Home Agent Yönetimi” kategorilerinde birinci oldu.

Turkcell Global Bilgi Sosyal Medya Yönetimi ile Bir yılda Amerika’dan üç “Üstün Başarı” ödülü aldı

16.12.2014

Turkcell Global Bilgi ve Migros’un birlikte hazırladığı Facebook sayfası uygulamalarına 2014’te ödül yağdı.

Turkcell Global Bilgi ve Migros Grubu’nun, Migros Facebook sayfası için hazırladığı “Migros Hodri Meydan Facebook” ve “Money Club Kart Facebook” uygulamaları Amerika’da düzenlenen Interactive Media Awards organizasyonunda “Üstün Başarı” ödülüne layık görüldü.

İlaç Bilincini Geliştirme ve Akılcı İlaç Derneği’nden Turkcell Global Bilgi’nin “İlaç Kumbarası Projesi”ne teşekkür plaketi

24.11.2014

Turkcell Global Bilgi “İlaç Kumbarası Projesi” ile insan sağlığını, doğayı ve ekonomiyi korumayı hedefliyor

Turkcell Global Bilgi’nin başta şirket çalışanları olmak üzere geniş kitleleri akılcı ilaç kullanımı konusunda bilinçlendirmeyi amaçladığı “İlaç Kumbarası Projesi” İlaç Bilincini Geliştirme ve Akılcı İlaç Derneği’nden teşekkür plaketi aldı.

Turkcell Global Bilgi, Müşteri Deneyiminde Dünya Birincisi

15.11.2014

Turkcell Global Bilgi, ABD’de yapılan dünya finallerinden birincilikle döndü.

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld”un “2014 Top Ranking Performers” ödüllerinde Turkcell müşterilerine sunduğu müşteri hizmetleri ile “En İyi Müşteri Deneyimi ve Uygulaması” kategorisinde dünya birinciliği elde etti. Böylece Turkcell Global Bilgi geçtiğimiz beş sene boyunca aynı organizasyonun farklı kategorilerinden toplam 5 önemli birinciliğin sah ...

Artvin’e en büyük istihdam yatırımı Turkcell Global Bilgi’den

18.10.2014

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, yeni çağrı merkezleri açarak Anadolu’da yaptığı istihdam yatırımlarına devam ediyor. Turkcell’in yeni yatırımı olan 100 kişi kapasiteli Artvin Çağrı Merkezi, Halkbank operasyonlarını yürütecek. Turkcell Global Bilgi, bu projeyle ilk kez banka sektöründe hizmet vermeye başlayacak.

Diyarbakır ve Erzurum Çağrı Merkezleri ile Doğu’ya ilk teknoloji yatırımını yapan Turkcell Global Bilgi, şimdi de Doğu Karadeniz’in sınır şehri ...

Turkcell Global Bilgi’de yeni atama

22.09.2014

Turkcell Global Bilgi’de, Finans Genel Müdür Yardımcılığı pozisyonuna Selçuk Şimşek getirildi.

2000 yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nü, 2003 yılında da Sabancı Üniversitesi Ekonomi Yüksek Lisans programını tamamlayan Selçuk Şimşek, iş hayatına 2000 yılında, Pricewaterhousecoopers’da denetim danışmanı olarak başladı. 2003-2011 yılları arasında ise Procter & Gamble’da sırasıyla Türkiye Ev Bakım Kategori Finansal Analisti ve Türkiye Hazine Müdürü, Cenevre Merkez Ofiste EMEA Bölgesi Saç ...

Turkcell Global Bilgi Coca-Cola İçecek’e Hizmet Vermeye Başladı

17.09.2014

Turkcell Global Bilgi, Coca-Cola İçecek ve bir Coca-Cola İçecek markası olan Damla Su’ya çağrı merkezi hizmeti vermeye başladı.

Turkcell Global Bilgi, dünyanın en büyük içecek şirketlerinden biri olan Coca-Cola İçecek’i hizmet ağına ekleyerek büyümeye devam ediyor.

Turkcell Global Bilgi Yurt İçi Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Akın Akalın konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Turkcell Global Bilgi olarak kurulduğumuz günden bu yana müşterilerimizin iş ve çözüm ortağı olarak en iyi hizmeti verebilm ...

Turkcell Global Bilgi’den Diyarbakır’a 6 yılda 12. 3 milyon dolar yatırım

17.09.2014

Turkcell Global Bilgi yaklaşık 800 kişiyle Turkcell bireysel müşterilerine hizmet verdiği Diyarbakır’daki çağrı merkezinin 6. yaşını kutluyor. Merkez, Diyarbakır’a bu güne kadar 12.3 milyon dolar yatırım gerçekleştirildi.

”Avrupa’nın En İyi Çağrı Merkezi” Turkcell Global Bilgi 2008 senesinde Turkcell bireysel müşterilerine hizmet vermek amacıyla yatırım gerçekleştirdiği Diyarbakır’da 6. yılını kutluyor. Diyarbakır’da en yüksek prim ödeyen şirketlerden biri olan Turkcell Global Bilgi aynı zamanda ...

Amerika’dan “Üstün Başarı” ödülü

17.09.2014

Turkcell Global Bilgi’nin, Migros Kariyer Facebook sayfası için hazırladığı Kariyer RengiM Facebook Uygulaması New York’ta düzenlenen uluslararası web dizaynı ve inavosyon yarışması Interactive Media Awards’ın İnsan Kaynakları kategorisinde “Üstün Başarı” ödülüne layık görüldü.

Turkcell Global Bilgi ContactCenterWorld.com' da EMEA Birincisi Oldu

28.06.2014

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un Lizbon’da gerçekleştirdiği EMEA (Avrupa- Orta Doğu ve Afrika) bölge finallerinde “En İyi Müşteri Deneyimi& Uygulaması” kategorisinde birinci oldu.

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’un düzenlediği yarışmadan birincilikle döndü.Yurt dışında elde ett ...

Turkcell Global Bilgi Avrupa’da “En İyilerin En İyisi” seçildi

16.06.2014

Turkcell Global Bilgi çağrı merkezi sektörünün Avrupa’daki en prestijli organizasyonu olan ve her yıl Londra’da düzenlenen ECCCSA’da (European Call Centre & Customer Service Awards) hem “Avrupa’nın En İyi Çağrı Merkezi” seçildi hem de jüri özel ödülü olan “En İyinin En İyisi/Müşteri Deneyiminde Mükemmeliyet” ödülünü alan Türkiye’deki ilk çağrı merkezi oldu.

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, sektördeki liderliğini aldığı uluslararası ödüllerle pekiştirmeye ...

Turkcell Global Bilgi’den Kırıkkale’ye büyük yatırım

18.04.2014

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, 2014’deki ilk yatırımını Kırıkkale’de hizmete soktuğu çağrı merkeziyle yaparak, yurtiçindeki toplam lokasyon sayısını 17’ye çıkardı. Turkcell Global Bilgi’nin 2 milyon TL’lik yatırımla hizmete soktuğu ve 200 kişiye istihdam sağladığı Kırıkkale’deki çağrı merkezinden, Turkcell bireysel müşterilerine ve Halkbank bireysel müşterilerine hizmet veriliyor.

Geçtiğimiz sene gerçekleştirdiği yatırımlarla sektörün Anadolu’da en çok ...

Turkcell Global Bilgi Anadolu Üniversitesi ile Türkiye’de bir ilke imza attı

30.12.2013

Turkcell Global Bilgi Anadolu Üniversitesi ile yaptığı işbirliği sonucunda Açıköğretim Fakültesi’nde eğitim gören toplam 1 milyon 350 bin öğrencinin çağrılarını karşılayacak. “Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Etkileşim Merkezi” ile ayrıca Türkiye’de ilk kez bir üniversite, öğrenci işleri için dış kaynak çağrı merkezi kullanmış olacak.

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi Türkiye’de bir ilke imza atarak sektördeki öncü uygulamalardan birine daha imza a ...

“ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi” Sivas’tan da hizmet vermeye başladı!

26.10.2013

“ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi”, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, SGK, İŞKUR, TÜRKSAT ve Turkcell Global Bilgi işbirliği ile Karaman ve Şanlıurfa’dan sonra Sivas’ta da hizmet vermeye başladı. ÇSGB, SGK ve İŞKUR’un her türlü mevzuatına ilişkin çağrıların karşılandığı iletişim merkezinin 26 Ekim Cumartesi günü gerçekleştirilen resmi açılışına Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, Sivas Valisi Zübeyir Kemelek, SGK Başkanı Yadigar Gökalp İlhan, ÇSGB Müsteşar Yardımcısı Mehmet ...

Turkcell Global Bilgi Bilişim 500’de Yine Birinci

26.06.2013

Turkcell Global Bilgi, İnterpromedya tarafından hazırlanan “İlk 500 Bilişim Şirketi Araştırması”nda “Çağrı Merkezi Hizmeti” kategorisinde satış gelirlerine göre birinci oldu. 4 yıldır birincilik ödülünü alan Turkcell Global Bilgi, genel sıralamada satış gelirlerine göre ise 28. sıraya yerleşti.

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi sektördeki liderliğini aldığı ödüllerle pekiştirmeye devam ediyor. Interpromedya’nın bu yıl 14.’sünü gerçekleştirdiği ve Türkiye’n ...

Turkcell’den Sivas’a büyük yatırım

11.05.2013

Turkcell Global Bilgi, Sivas’ta resmi açılışını yaptığı yeni çağrı merkezi ile son bir yıl içerisinde Anadolu’da açtığı çağrı merkezleri sayısını 6’ya, yurtiçindeki toplam lokasyon sayısnı ise 16’ya. Turkcell Global Bilgi’nin 300 kişiye istihdam sağladığı Sivas’taki çağrı merkezinden, Turkcell bireysel müşterilerine hizmet veriliyor.

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, öncülük ettiği Anadolu yatırımlarına Alonet Bilgi Teknolojileri A.Ş. işbirliği ile bir ye ...

Turkcell Global Bilgi Karadeniz’deki 3. çağrı merkezini Trabzon’da açtı Turkcell Global Bilgi, Karabük ve Artvin’den sonra Karadeniz Bölgesi yatırımlarına

31.03.2013

Turkcell Global Bilgi, Karabük ve Artvin’den sonra Karadeniz Bölgesi yatırımlarına Trabzon ile devam ediyor. Turkcell Global Bilgi’nin 500 kişiye istihdam sağladığı yeni yatırımı Trabzon Çağrı Merkezi, Turkcell bireysel müşterilerine hizmet veriyor.

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, öncülük ettiği Anadolu yatırımlarına bir yenisini daha ekleyerek ülke istihdamına katkı sağlamaya devam ediyor. Karabük ve Artvin çağrı merkezlerinden sonra Karadeniz Bölgesi ...

Turkcell Global Bilgi “ISO 22301-İş Sürekliliği Yönetim Sistemi” sertifikasını alan, dünyadaki ilk ve tek çağrı merkezi oldu

20.02.2013

“Turkcell Global Bilgi, iş sürekliliğini dünya standardına çıkardı.”

Turkcell Global Bilgi, uluslararası standartlar kuruluşu BSI (British Standarts Institute) tarafından verilen “ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi” sertifikası alan dünyadaki ilk ve tek çağrı merkezi oldu. Şimdiye kadar dünyada sadece 20 firmaya verilen bu özel sertifikayı Turkcell Global Bilgi; potansiyel riskler karşısında müşterilerinin çıkarlarını, itibarını, marka ve değer yaratma faaliyetlerini korumaya yönelik yüksek ...

Turkcell Global Bilgi’de müşteri memnuniyeti oranı %84

16.01.2013

Turkcell Global Bilgi’nin hizmet verdiği banka, telekomünikasyon, e-ticaret, teknoloji cihazları, hızlı tüketim ürünleri, sigorta, özel sektör ve kamu kuruluşlarından oluşan 30 kurumsal müşterisi arasında her sene yaptığı araştırmanın sonuçları, şirketin yüksek müşteri memnuniyeti konusundaki başarısını bu sene bir kez daha ortaya koydu. Bağımsız bir araştırma kuruluşu tarafından gerçekleştirilen araştırmanın sonuçlarına göre Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müşterilerinin memnuniyet oranı yüz ...

Turkcell Global Bilgi’nin “Laftan anlayan sesli yanıt sitemi” ne “İnavasyon ödülü”

07.12.2012

Turkcell Global Bilgi, Mayıs 2011’de Türkçe dilinde ilk uygulama olarak Turkcell abonelerinin hizmetine sunduğu “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi”(Call Steering) ile ses teknolojileri alanında dünya lideri Nuance firmasından inovasyon ödülü aldı.

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi ses teknolojileri alanında dünya lideri Nuance tarafından “İnovasyon Ödülü”ne layık görüldü. 4 Aralık’ta Amerika’nın Orlando kentinde düzenlenen ve farklı kategorilerde dünyanın ...

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı İletişim Merkezi, Gaziantep’te açıldı

25.11.2012

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ve Turkcell Global Bilgi işbirliği ile Gaziantep’te açılan Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı İletişim Merkezi’nde , “Alo 183 Aile, Kadın, Çocuk, Özürlü, Yaşlı ve Şehit Yakınları ile Gazilerimize Yönelik Danışma Hattı” ile “Alo 144 Sosyal Yardım Hattı “ üzerinden gelen tüm çağrılar karşılanacak. Vatandaş temsilcilerinin % 30’unun engellilerden oluştuğu iletişim merkezi toplam 101 kişi ile vatandaşa hizmet sunacak.

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ve Turk ...

Turkcell Global Bilgi Tüm Ödülleri Topladı

30.06.2012

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, aldığı yurt içi ve yurt dışı ödüllerle liderliğini pekiştirdi. Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu ContactCenterWorld’ün düzenlediği 2012’nin En İyileri yarışmasının bölge finallerinde, “En iyi Dış Kaynak İş Ortaklığı”, “En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması” kategorilerinde birincilik, “En İyi Telesatış Projesi” kategorisinde ise üçüncülük ödülü aldı.

Turkcell Global B ...

Turkcell Global Bilgi’den Karabük’e istihdam yatırımı

19.06.2012

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, yeni çağrı merkezleri açarak Anadolu’da yaptığı istihdam yatırımlarına hızla devam ediyor. Turkcell’in yeni yatırımı olan 110 masa kapasiteli Karabük Çağrı Merkezi, SMS kanalıyla GNÇTRKCLL’lilere hizmet verecek.

Haziran başında, depremler sonrası ekonomik ve sosyal hayatı sarsılan Van-Erciş’te çağrı merkezi açarak Anadolu’da yaptığı istihdam yatırımlarını sürdüren Turkcell Global Bilgi, şimdi de Karabük’te açtığı yeni çağ ...

Milli Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezi Van-Erciş’te Açıldı

08.06.2012

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), Türksat ve Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi iş birliğiyle, Van’ın Erciş ilçesinde 120 kişi kapasiteli bir İletişim Merkezi açtı. Vatandaşlara 7 gün 24 saat kesintisiz erişim sağlayan Merkez, yaşanan depremlerle sosyal ve ekonomik hayatı sarsılan bölgede en büyük işveren olma özelliğini taşıyor. İletişim Merkezi çalışanlarının %95’i depremzede ve yüzde 50’si de engellilerden oluşuyor.

Milli Eğitim Bakanlığı, Türksat ve Turkcel ...

Turkcell Global Bilgi’ye CCW 2012 Fuarı’nda büyük ilgi

07.03.2012

Turkcell Global Bilgi, Berlin’de düzenlenen ve Avrupa’nın en büyük çağrı merkezi fuarında hizmetlerini ve vizyonunu sektörün önde gelen kuruluşlarıyla paylaştı.

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetimi merkezi Turkcell Global Bilgi, 28 Şubat - 1 Mart tarihleri arasında Almanya’nın Berlin kentinde düzenlenen Call Center World 2012 Fuarı’nda hizmetlerini ve vizyonunu sektörün önde gelen kuruluşlarıyla paylaştı.

Fuarda, “Dış Kaynak Kullanımında Yeni Bir Dönem” konulu bir sunum gerçekleştiren Tur ...

Turkcell Global Bilgi Ses Tanıma teknolojisinde dünya birincisi

17.02.2012

Turkcell Global Bilgi’nin Ses Tanıma teknolojisi, önde gelen ses teknolojisi çözüm sağlayıcılarından Nuance firmasının yayınladığı örnek vaka çalışmasında “dünyanın en hızlı ve en büyük ses tanıma çözümü” olarak ele alındı. Kimlik doğrulama sürecini ortalama 20 saniye kısaltan teknoloji bugüne kadar 4.2 milyon Turkcell abonesi tarafından 11 milyondan fazla sayıda kullanılarak abonelere zaman kazandırdı.

Turkcell Global Bilgi’nin geliştirdiği Ses Tanıma teknolojisi, ses çözümleri alanında lider ku ...

Turkcell ile çağrı merkezinde 'yapay zeka' dönemi başlıyor

26.01.2012

Turkcell Global Bilgi’nin Turkcell Müşteri Hizmetleri için sunduğu “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi” (Call Steering) ile aboneler artık birçok işlemi sadece yapmak istedikleri işlemi söyleyerek tek adımda ve kolayca gerçekleştiriyor. İhtiyaç duyulan işlem adımına ortalama 20 saniyede ulaşmayı sağlayan uygulama, doğal konuşmayı da anlayan yapay zeka temelli yüksek seviye ses işleme teknolojisi ile de ayrı bir önem taşıyor.

Turkcell Global Bilgi, Türkiye‟de ve Türkçe ilk uygulama olan “Laftan An ...

Turkcell Global Bilgi Avrupa’da “Yılın İşvereni” seçildi

23.11.2011

Turkcell Global Bilgi, European Business Awards 2011’de “Yılın İşvereni” ödülüne layık görüldü.

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, Avrupa’nın en prestijli iş ödülleri organizasyonu olarak bilinen European Business Awards 2011’de Microsoft (İtalya), Sanofi-aventis SpA (İtalya), AXA Konzern AG (Almanya)’nin de aralarında bulunduğu dünyanın önde gelen 9 firmasını geride bırakarak “Yılın İşvereni” ödülüne layık görüldü. Turkcell Global Bilgi, European Business ...

TURKCELL GLOBAL BİLGİ DÜNYANIN EN İYİ ÇAĞRI MERKEZİ SEÇİLDİ

06.11.2011

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un “2011 Top Ranking Performers” ödül töreninden 2 büyük ödülle döndü. “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” seçilen Turkcell Global Bilgi, “En İyi Performans Gelişimi Programı” kategorisinde de dünya birincisi oldu.

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’un dü ...

Turkcell Global Bilgi ve Turkcell Akademi, Anadolu Üniversitesi işbirliği ile Çağrı Merkezi sektörüne nitelikli eleman yetiştirecek

13.07.2011

Anadolu Üniversitesi, Turkcell Global Bilgi ve Turkcell Akademi işbirliği ile Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi’nde açılan Çağrı Merkezi Yönetimi Ön Lisans Programı’na 2011-2012 eğitim-öğretim yılında öğrenci alınacak. Kontenjan sınırlaması olmayan ve ÖSYS’de herhangi bir puan türünden en az 140 puan alan öğrencilerin kayıt yaptırabileceği programın mezunları, Turkcell Global Bilgi’nin çağrı merkezlerinde istihdam önceliğine sahip olacak.

Anadolu Üniversitesi, Turkcell Global Bilgi ve Tu ...

Cumhurbaşkanı Gül, “Diyarbakır’a En Çok İstihdam Sağlayan Şirket” seçilen Turkcell Global Bilgi’ye plaket verdi

01.01.2011

Diyarbakır’da düzenlenen törende Cumhurbaşkanı Gül’ün elinden plaketini alan Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, “Türkiye’nin Doğu’suna teknoloji yatırımı yapan ilk şirket olmaktan gurur duyuyoruz. Bu ödül bizi daha fazla yatırım yapmak için motive etti” dedi.

Diyarbakır Valiliği tarafından Şato Restaurant’ta düzenlenen “Diyarbakır İş Dünyası” ödül töreninde “Diyarbakır’a En Çok İstihdam Sağlayan Şirket” seçilen Turkcell Global Bilgi’nin Genel Müdürü Bahadır Pekkan, plaketini Cumhu ...

~