Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

Kamu Sektörüne Özel Çözümlerimiz

Kamu kurumlarının mevcut ihtiyaçlarına uygun ve vatandaş odaklı iç ve dış süreçlerini iyileştiriyor, bilgi ve belgelere daha hızlı erişim ile yüksek memnuniyet sağlayan çözümler sunuyoruz.

Vatandaş Deneyimi Çözümü

Vatandaş Deneyimi Çözümü

Çoklu kanal hizmet yapısının ortaya çıkmasıyla vatandaşların kurumlar​​​la olan ilişkilerinde yaşadıkları deneyimler daha fazla önem kazanmıştır. Sadece kurum binasın​da değil telefon, internet, mobil...

Detay Çözüm
Merkezi Çağrı Yönetim Çözümü

Merkezi Çağrı Yönetim Çözümü

Kurumun merkezi ve taşra teşkilatlarının ihtiyaçlarını kurum hedeflerine, süreçlerin vatandaş odağına olan uyumunu detaylı olarak inceliyor ve bu kapsamda analiz raporu ile birlikte aksiyon haritası...

Detay Çözüm
Sayısal Arşiv Çözümü

Sayısal Arşiv Çözümü

Geçmişe dönük fiziki arşivlerin ya da günlük oluşan bilgi ve dokümanların kurum organizasyon yapısına uygun olarak, vatandaş taleplerini de dikkate alarak sunulması dijital devletin en önemli...

Detay Çözüm
Kamu Sektörüne Özel Çoklu Kanal Yönetimi

Kamu Sektörüne Özel Çoklu Kanal Yönetimi

Vatandaş memnuniyetini odağa koyan kurumlar tüm kanallardan kusursuz hizmet sunmayı amaçlıyor. Bu deneyimin kusursuz olması için hizmetin her alanda ve her noktada aynı kalitede olması gerekiyor....

Detay Çözüm
~
Sektörel Çözümlerimiz

Size
nasıl yardımcı olabiliriz?