Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

Müşteri Hizmetleri ve Teknik Destek

Müşterinizle temaslarınızda oluşan tüm operasyonlarda maksimum fayda ve süreç verimliliğini sağlıyoruz.

Müşteri Hizmetleri İletişim Merkezi

Müşteri Hizmetleri İletişim Merkezi

Başarılı bir müşteri deneyimi sürecinin işletilebilmesi için uygun müşteri temsilcilerini belirliyor, hizmet konusuna özel eğitim ve yönetim süreçleri ile müşterilerinize profesyonel bir ekiple hizmet...

Devamını Oku
Veri Ulaşım ve Yorumlama

Veri Ulaşım ve Yorumlama

GSM ve sabit operatörlerdeki rehberlik veri tabanına kayıtlı müşteri numaralarını isim ve adres bazlı olarak sorguluyor, böylece müşterilerinize ulaşım oranınızı artırıyoruz.

Devamını Oku
Teknik Destek

Teknik Destek

Satış sonrası ürün/hizmet desteğini; bilgilendirme/yönlendirme, uzaktan erişim ile destek, arıza ve teknik servis hizmetleri ile sizin adınıza sağlıyoruz. Aynı zamanda kurumsal yardım masası...

Devamını Oku
Back Office Yönetimi

Back Office Yönetimi

İş kollarınızın operasyonel işlemlerinde merkezi olarak tamamlayıcı hizmetleri sağladığımız teknoloji, hizmet ve uzmanlık bütününden oluşur. İlk seviye desteğin üzerinde araştırılarak ya da detaylı...

Devamını Oku
Hoş geldin Aramaları

Hoş geldin Aramaları

Ürün veya hizmet satışı yaptığınız müşterilerinize "Hoş Geldiniz" araması yaparak, aldığı ürün/servis hakkında proaktif olarak bilgi veriyor ve müşteri memnuniyetinin ilk günden artırılmasını...

Devamını Oku
Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya yönetim ekibimiz ile birlikte sosyal medya takip, cevaplama ve raporlama hizmeti veriyoruz.

Devamını Oku
IK Ortak Hizmet Merkezi

IK Ortak Hizmet Merkezi

Müşteri deneyimi alanındaki deneyimimizi ve çağrı merkezi altyapımızı, insan kaynakları süreçlerine aktararak uygulamaya soktuğumuz “İnsan Kaynakları Hizmet Merkezi”yle İnsan Kaynakları yönetimine yeni...

Devamını Oku
~
Hizmetlerimiz

Size
nasıl yardımcı olabiliriz?