Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Turkcell Global Bilgi/Hizmetlerimiz/Müşteri Deneyimi Danışmanlığı/Araştırma Hizmetleri
~

Araştırma Hizmetleri

Turkcell Global Bilgi Araştırma Ekibi olarak, bağımsız standartlar çerçevesinde güvenilir Pazar araştırmaları sunuyoruz. Teknolojik gücümüz ve yeni nesil çözümlerimizle sahanın nabzını tutuyoruz. İş ortaklarımıza değer katacak Pazar, deneyim ve performans stratejileri ortaya koyuyoruz.

Müşterinin Sesi

Müşterinin Sesi

Müşterilerinizden aldığımız geri bildirimleri kalite süreçlerinizde kullanıyor, önleyici aksiyonlarla süreçlerinizi iyileştiriyoruz.

Çalışanın Sesi

Çalışanın Sesi

Firma tarafından önem verilen konuları, vaat edilen durumları ve farklı noktalarda yaşatılan dönemsel veya sürekli deneyimleri bir araya getirerek önceliklendirilmesine yardımcı oluyoruz.

• Çalışan Deneyimi & Memnuniyeti

• Bağlılık

• Çalışan Beklentileri

• Çalışan Eforu

• Çalışan Profil Segmentasyonu

Hizmet Kanalları Deneyimi

Hizmet Kanalları Deneyimi

Bütünleşik kanal deneyimi yaklaşımı ile;

• Şube/bayi, mobil uygulama, web sitesi, teknik servis, çağrı merkezi, canlı destek gibi birçok noktadan hizmet alan müşterilerin uçtan uca kanal memnuniyet ölçümlemesini gerçekleştiriyoruz.

Ayrıca odaklı olarak istenilen kanala yönelik;

• Kanal Performansı,

• Fraud Kontrol Takibi sağlıyoruz

Kalite Geliştirme

Kalite Geliştirme

Kanalların hizmet kalitesini ölçüyor, kök neden incelemelerini yapıyoruz. Gelişim alanlarını tespit ederek belirlenen süreçleri ve hizmet kalitesine uygunluğunu baştan uca denetliyor, hizmet sürekliliğini sağlayacak ve hizmeti geliştirecek çalışmaları yürütüyoruz.

• Gölge Müşteri Araştırmaları

• Satış Geliştirme Çözümleri

• Hizmet Performansı Ölçüm-Takip-Geliştirme

• Kalite Ölçüm-Takip-Geliştirme

• Süreç Audit Ölçüm-Takip-Geliştirme

Yöntemlerimiz

  • SMS / Service Booster
  • IVR (Sesli Yanıt Sistemi)
  • Web / Mobil
  • Email / Online
  • Telefon ile Anket (CATI) GMA (Gölge Müşteri) Çağrı Değerlendirme Süreç Audit
  • Lokasyon Bazlı

Çözümlerimiz

  • Raporlama & Dashboard
  • Performans Sistemlerine Entegrasyon
  • Care Calls & Kök Neden Analizi
  • Kurumsal KPI'lerle Etkileşimli Data Analizi
  • Alarm ve Aksiyon Akışları

~
Hizmetlerimiz

Size
nasıl yardımcı olabiliriz?