Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

Ödüllerimiz

Aldığımız uluslararası ödüller, sunduğumuz hizmet kalitesinin en güzel göstergesi olmaya devam ediyor.

Top Ranking Performers in the Contact Center World Awards

Turkcell Global Bilgi

Müşteri Deneyimi’nde Dünya 1.si

Çağrı Merkezi Sektörünün Dünya çapındaki en büyük organizasyonu Contact Center World’un 2014 Top Ranking Performance Ödülleri’nde Turkcell müşterilerimize sunduğumuz müşteri hizmetleri ile “En İyi Müşteri Deneyimi ve Uygulaması” kategorisinde Dünya 1.’si olduk.

ContactCenterWorld.com "Top Ranking Performers" Ödülleri

  • 2016

    "En İyi Müşteri Deneyimi" Dünya 1.'liği

  • 2015

    “En İyi Self Servis” ve “En İyi Home Agent Yönetimi” kategorilerinde Dünya 1.liği

  • 2014

    "En İyi Müşteri Deneyimi ve Uygulaması" Dünya 1.'liği

  • 2012

    "En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı" kategorisinde Dünya 1.'liği

  • 2011

    “En İyi Çağrı Merkezi” ve “En İyi Performans Gelişimi Programı” Dünya 1.’liği

  • 2010

    “En İyi Tele-satış” kategorisinde Dünya 1.’liği

  • 2008

    “En İyi Teknoloji İnovasyonu” kategorisinde Dünya 1.’liği

Avrupa Çağrı Merkezi Ödülleri

  • 2014

    "En İyinin En İyisi" ve "Avrupa'nın En İyi Çağrı Merkezi" ödülü

  • 2008

    “En İyi Müşteri Hizmeti” kategorisinde Avrupa 1.liği

  • 2007

    “En İyi İnsan Kaynakları Uygulamaları” kategorisinde Avrupa 1.’liği

ASTD (American Society for Training and Development – Amerikan Eğitim ve Gelişim Derneği)

  • 2014

    “Uygulamada Mükemmellik” ödülü

  • 2010

    “ASTD BEST 2010” ödülü

  • 2007

    Dünyanın En Prestijli “Üstün Uygulama” Ödülü

  • 2007

    “İşyeri Eğitimi ve Gelişim” dalı birincisi

Interactive Media Awards

  • 2014

    Sosyal Medya uygulaması Üstün Başarı Ödülü

European Business Awards

  • 2011

    “Yılın İşvereni” ödülü

Sertifikalarımız

Entegre bilgi güvenliği ve kalite yönetimi sistemimiz ile müşterilerimizin bilgi güvenliğini ve memnuniyetini, aldığımız sertifikalar ile sağlıyoruz.

ISO 22301

ISO 22301

Yönetim Sistemi

ISO 22301 yönetim sistemi, kuruluşların, felaketler sonrasında iş sürekliliğini sağlamaları için gerekli planları oluşturmaları, uygulamaları, test etmeleri ve sürdürmeleri; riskleri azaltmak için hazırlanmalarını amaçlar. Ayrıca iç ve dış müşterilerin ve tüm ilgili tarafların beklentilerini karşılayabilmek için güvence sağlamaktadır.

EN 15838

Müşteri İletişim Merkezleri İçin Hizmet Gereklilikleri

Avrupa Birliği tarafından Müşteri İletişim Merkezleri (Customer Contact Centers) için geçerli kabul edilen bir standarttır. Tamamen Müşteri İletişim Merkezlerine yönelik olarak hazırlanmıştır ve her türden OB, IB, sesli, yazılı işlem yapan tüm İletişim Merkezlerinin ihtiyaçlarını karşılayacak ve tüm gereklilikleri tanımlayacak nitelikte hazırlanmıştır.

EN 15838
ISO 27001

ISO 27001

BGYS: Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı

Bir organizasyondaki bilgi güvenliği uygulamalarını risklere göre belirlemeyi ve PUKÖ (Planla Uygula, Kontrol et, Önlem al) döngüsüne göre sahip olunan güvenlik seviyesini sürekli iyileştirmeyi temel alan bir Yönetim Sistemi Standardı’dır.

ISO 9001

Kalite Yönetim Sistemi Standardı

Yönetim sistemi bakış açısı ve PUKÖ süreç yönetim modeli ile bir kuruluşta süreçlerin planlanıp, uygulanmasını ve kontrol edilmesini böylece sistemin etkinlik ve verimliliğin sürekli iyileştirilmesini amaçlayan, bunun sonucunda da kaliteli ürün ve hizmet sunulmasını hedefleyen Yönetim Sistemi Standardı’dır.

ISO 9001
ISO 10002

ISO 10002

Müşteri Şikayetleri Yönetimi

Müşteri şikayetlerini gelişim ve iyileşme adına birer fırsat olarak görüp yönetmeyi, böylece kuruluşun hizmet/ürün performansını sürekli iyileştirip geliştirmeyi amaçlayan bir Yönetim Sistemi Standardı’dır.

OHSAS 18001

İş Sağlığı ve Güvenliği

Kuruluşun iş sağlığı ve güvenliği risklerinin sistematik bir şekilde ele alınıp, risklerinin kontrol edilmesini, performansının sürekli iyileştirilmesini sağlamak için kurulan bir Yönetim Sistemi Standardı'dır. Çalışanlarda iş sağlığı ve güvenliği bilincini oluşturarak, maruz kalınabilecek riskleri en aza indirmek ya da ortadan kaldırmak, daha iyi çalışma ortamları oluşturarak, maruz kalınabilecek riskleri en aza indirmek ya da ortadan kaldırmak, daha iyi çalışma ortamları oluştururarak iş verimini ve çalışanların performansını arttırmak, acil durumlara hazırlıklı olmak, yasal mevzuata uyumlu, iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili hedeflerin bulunduğu ve tüm faaliyetlerini sürekli denetleyen, yaptıklarını gözden geçiren, sürekli iyileştiren ve bunları dökümante eden bir sistemdir.

OHSAS 18001
~