Ödüllerimiz
Aldığımız uluslararası ödüller, sunduğumuz hizmet kalitesinin en güzel göstergesi olmaya devam ediyor.
Sertifikalarımız
Entegre bilgi güvenliği ve kalite yönetimi sistemimiz ile müşterilerimizin bilgi güvenliğini ve memnuniyetini, aldığımız sertifikalar ile sağlıyoruz.
ISO 22301
Yönetim Sistemi
ISO 22301 yönetim sistemi, kuruluşların, felaketler sonrasında iş sürekliliğini sağlamaları için gerekli planları oluşturmaları, uygulamaları, test etmeleri ve sürdürmeleri; riskleri azaltmak için hazırlanmalarını amaçlar. Ayrıca iç ve dış müşterilerin ve tüm ilgili tarafların beklentilerini karşılayabilmek için güvence sağlamaktadır.
EN 15838
Müşteri İletişim Merkezleri İçin Hizmet Gereklilikleri
Avrupa Birliği tarafından Müşteri İletişim Merkezleri (Customer Contact Centers) için geçerli kabul edilen bir standarttır. Tamamen Müşteri İletişim Merkezlerine yönelik olarak hazırlanmıştır ve her türden OB, IB, sesli, yazılı işlem yapan tüm İletişim Merkezlerinin ihtiyaçlarını karşılayacak ve tüm gereklilikleri tanımlayacak nitelikte hazırlanmıştır.
ISO 27001
BGYS: Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı
Bir organizasyondaki bilgi güvenliği uygulamalarını risklere göre belirlemeyi ve PUKÖ (Planla Uygula, Kontrol et, Önlem al) döngüsüne göre sahip olunan güvenlik seviyesini sürekli iyileştirmeyi temel alan bir Yönetim Sistemi Standardı’dır.
ISO 9001
Kalite Yönetim Sistemi Standardı
Yönetim sistemi bakış açısı ve PUKÖ süreç yönetim modeli ile bir kuruluşta süreçlerin planlanıp, uygulanmasını ve kontrol edilmesini böylece sistemin etkinlik ve verimliliğin sürekli iyileştirilmesini amaçlayan, bunun sonucunda da kaliteli ürün ve hizmet sunulmasını hedefleyen Yönetim Sistemi Standardı’dır.
ISO 10002
Müşteri Şikayetleri Yönetimi
Müşteri şikayetlerini gelişim ve iyileşme adına birer fırsat olarak görüp yönetmeyi, böylece kuruluşun hizmet/ürün performansını sürekli iyileştirip geliştirmeyi amaçlayan bir Yönetim Sistemi Standardı’dır.
OHSAS 18001
İş Sağlığı ve Güvenliği
Kuruluşun iş sağlığı ve güvenliği risklerinin sistematik bir şekilde ele alınıp, risklerinin kontrol edilmesini, performansının sürekli iyileştirilmesini sağlamak için kurulan bir Yönetim Sistemi Standardı'dır. Çalışanlarda iş sağlığı ve güvenliği bilincini oluşturarak, maruz kalınabilecek riskleri en aza indirmek ya da ortadan kaldırmak, daha iyi çalışma ortamları oluşturarak, maruz kalınabilecek riskleri en aza indirmek ya da ortadan kaldırmak, daha iyi çalışma ortamları oluştururarak iş verimini ve çalışanların performansını arttırmak, acil durumlara hazırlıklı olmak, yasal mevzuata uyumlu, iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili hedeflerin bulunduğu ve tüm faaliyetlerini sürekli denetleyen, yaptıklarını gözden geçiren, sürekli iyileştiren ve bunları dökümante eden bir sistemdir.